neděle 27. dubna 2008

Víkend s Bambučou(Krásnou Paní)

Takže jak začít?

Asi tak,že na tenhle víkdend jsem se hrozně moc těšila.
Ale opravdu moc.

A to už od začátku týdne.

Mamka s tátou a Honzíkem měli jet za nemocnou babičkou a tak

jsme "museli" ačkoli velice rádi,zůstat u Bambučičky.

Vlastně nemuseli,ale Bambučička se nabídla.

A my tu lákavou nabídku s radostí přijali.

A taky že ten den nastal.

V pátek ráno jsem vstávala s jásotem z postele a

těšila se na odpoledne,kdy půjdeme k Bambuče.

Hned,jak jsme přijeli ze školy,šli jsme si s Jájou

sbalit věci.

Což nám zabralo víc než půlhodinku času.

Mamka nám dala nějakou tu "korunku" na útratu a tak jsme se těšili,jak

s Bambučičkou vyrazíme po obchodech.

Z pátka na sobotu jsme se dívali na film "Marečku podejte mi pero" i když mělo být na programu
"Zítra to roztočíme drahoušku."

Ale to jsme nenašli a tak jsme se po dlouhém váhání rozhodli pro "Marečka".

Hned jak jsem ulehla,cítila jsem,že se mám moc krásně.

Druhý den ráno,jsme si udělali toastíky se salámkem a sýrem.

Což bylo velice výtečné.

Poté jsme se koukali na televizi a chvíli se učili.

Což nás zase tak neobtěžovalo,když jsme věděli,že za necelou hodinku půjdeme na slíbené
nákupy.

A tak jsme vyrazili do Paladia.

Tam jsme prolezli všemožné obchody.

Ale celkem jsme se tam ztráceli.

Vůbec jsme nevěděli kde co je.

Bambuča mi koupila krásné tričko a mikinku s Hello Kitty.

Ale ne černou,ale šedivou a moc krásnou.

Z Paladia jsme se vraceli vyčerpaní.

Bambučička nám k obědu udělala biftečky s hranolkama a zeleninkou.

To jsme si zase pochutnali.

Večer šel na programu slíbený film "Zítra to roztočíme drahoušku",který Bambučička

našla po dlouhém hledání.

Opět jsem pak cítila pocit štěstí a pocit toho,jak se mám na světě krásně.

V neděli ráno jsme vstávali v pů deváté a to už Bambučička zadělávala na odpolední salátek a
řízeček.

My jsme se v půl jedenácté vydali na metro a jeli na bohoslužbu.

Když skončila,jeli jsme já,Kajka a Jája na Václavák.
Šli jsme tam koupit babičce knížku a při té příležitosti jsme se šli ještě podívat po

obchodech.A nebo jsme se při té příležitosti šli podívat na knížku?

Sama ani nevím.

Tam jsem si koupila krásné úzké džíny a ještě jednu růžovou mikinku.

No řeknětě není tohle ráj?
Když jsme přijeli,už na nás čekal Bambučičky řízeček a salátek.

A odpoledne?

To jsme se jen tak rozvalili do křesel a vnímali krásu dne a televize,v které jsme si pustili

večerní film "Zítra to roztočíme drahoušku",při kterém jsme večer usnuli.

Prostě na tenhle krásný víkend s Bambučičkoú(Krásnou Paní) nikdy nezapomenu.

Tolik legrace jsme si užili a bylo nám moc krásně.
Ale řeknu vám jedno.
Pro mě nebyli důležité ty nákupy,nebo to oblečení.
Ale ty chvíle,co jsem s Bambučičkou zažila.

Děkuju Bambučičko za všechno.

Mám tě ráda.:-*









Žádné komentáře: