pondělí 7. dubna 2008

Babičky

Bamboocha

Takže tohle je mojí mamky mamka.
Je hrozně moc hezká,hodná a je s ní hafec srandy.
Nejlepší je,když u Bamboochi spíme.
To Bamboocha vždycky přinese do obýváku Coca-Colu,čokoládky,chipsy a koukáme se na filmy.
Doma má babička taky pěknou porci péče.
Např.sprchové gely,tělová mlíčka,vlasové kúry.
A nebo když jsme u nás na chalupě,tak vždycky spíme spolu v podkroví a koukáme se třeba i ve 4 ráno na televizi.Tuhle babičku by si prostě přál každý.Ale nikomu nedám.:-D
No prostě kdo ví,ví kdo neví nepochopí ...




Jaruška
Tak tohle ja zase mamka mého táty.
Je moderní,má svůj styl a vkus.
Má cit pro modu a nedivte se,je to švadlena.
Je taky moc hodná a má smysl pro humor.
Vždycky když jsme za ní přijeli,pekla s námi perníčky,dorty a rohlíčky.
Byla u toho velká porce legrace.
Tedˇ je v nemocnici a tak jí moc přeju aby se uzdravila a aby se nám vrátila.







Jsem hrozně ráda,že mám tak super babičky,protože bez nich by to tu nebylo ono.
Mám vás ráda.
A tedˇjeden legrační citátek o babičkách:
"Babičky jsou na zemi od toho,aby nás chránili,když nemá Pán Bůh čas."

2 komentáře:

Monika řekl(a)...

Ahojky,
máš prima babičky! Když jsem četla, jak řádíte s bambuchou, tak mi bylo až líto, že naše babička taková nikdy nebyla....a druhou jsem ani moc nepoznala, protože umřela, když jsem byla malá.

pa v neděli, Monika

Kačenka řekl(a)...

to je mi líto:-(
a jak se máš?
ještě že už je hezký počasí A MI MŮŽEME CHODIT VEN..DOUFÁM ŽE SE NEZKAZÍ TAK JÁ BĚŽIM VEN PAPA KAČKA