úterý 3. června 2008

Konečně doma...

Tak už jsem zase doma.
Pěkně odpočatá a plná nových zážitků.
V Bulharsku bylo moc hezky a hlavně tam bylo hodně legrace.
Hlavně obzvláštˇ jeden den nikdy nezapomenu.
Byl to den,kdy jsme byli propuštěni do městečka Neseber a mohli jsme skoro 3 hodiny v kuse nakupovat.
Samozřejmě bych to nebyla já,kdybych si něco nekoupila.
Takže když jsme večer s holkama seděli na pokoji a ukazovali si nové oblečení,pásky,šperky,nezůstala jsem pozadu.
Ba naopak.
Nejtěší náklad však byla lodˇ(dárek pro Honzíka),která my zabírala asi polovinu kufru.
Proto se nedivte,že jsem ještě asi ve 4 hodiny ráno v den odjezdu vstávala a seděla na kufru,aby se mi tam všechno vešlo.
Jinak to byl ale super týden.
První den byly i obrovské vlny,ve kterých jsme se náležitě vyblbli.
Bylo to prostě super.
A dnešního dne jsem se nemohla dočkat.
Všichni jsme se totiž dohodli,že půjdeme v našem novém oblečení,které jsme koupili velice výhodně a levně.
A jaká že značka velila?
No přece Ed Hardy.

Žádné komentáře: