čtvrtek 22. května 2008

Že by?

Ani se mi nechce věřit tomu,že už za 3 dny odlítám pryč.
Před chvílí to byly ještě 3 měsíce a tedˇ už jsou to jenom 3 dny.
A já ještě nemám nic připraveno a sbaleno.
Ani ten kufr ještě nemám,protože nevím heslo zámku.
Už na mě jde i ta cestovní horečka.
Protože nic,ale opravdu nic nestihnu.
Ano,písničky v telefonu stáhnutý mám a dokonce jsem dneska byla koupit i ty krémy na opalování.
Ale co ty další věci?
Co oblečení,sprchový gely,bločky ...
Myslím,že polovinu věcí stejně zapomenu a že si tam budu muset plno věcí dokupovat.
Což nerada.
Ještě že budu na pokoji se dvěma super holkama.
Protože to nás chtěla učitelka rozdělit a každou šoupnout do jinýho pokoje.
A opravdu bejt na pokoji s Chocholoušovou(jedna holka s rolničkama od nás ze třídy)to je o nervy.
Jinak opravdu musim říct,že tedˇ se snad víc než na letiště,těším už na to,až budeme sedět v letadle.Protože pak už bude snad všechno jakž takž vyřízený.
Jinak se ale hrozně těšim.
Tak já sem zase vložim něco zejtra.Dobrou noc!

1 komentář:

Monika řekl(a)...

No hlavně že máš "krémíky" :-))) to ostatní už není tak důležité, ne? :-))) Teda ten čas letí, co? Tak držím palce, ať nic nezapomeneš a můžeš si to tam jen užívat :-))
pa Monika