neděle 16. března 2008

Můj první den scrapbookování





Dneska přišel velký den a já jsem se poprvé vložila do děje scrapbookování.
Moc mě to bavilo.
Všichni jsme se sešli u Tami,která pro nás měla přichystané maso se špenátem a lasagne.
Podle Roberta to byli "zbytky".
Jako zákusek byli cookies a to nejen obyčejné,ale i s banány.
Takže jsme si moc pochutnali.
Poté jsem vyndala fotky.Monika mi dala moc krásné album na scrapbookování.
A Tami před nás vysypala nejrůznější samolepky,tiskátka,razítka,nůžky,papíry...
Nemohla jsem věřit svým očím,kolik toho Tami vlastní.
Při tom jsme si povídali a hodně se nasmáli.
Asi po 2 hodinách přišel Honza s nákupní taškou,která byla napěchována ananasy,porky,masem...
Honza nám totiž uvařil čínu.
Byla moc výborná.
Takže by Honza neměl dělat jen učitele matematiky a tělocviku,ale měli by ho zaměstnat i ve školní jídelně.
Každopádně to bylo moc krásné odpoledne.
A já za něj moc děkuju...

1 komentář:

Monika řekl(a)...

já si to taky užila!!! Poslala jsem ti fotky, co jsem dneska nafotila, snad se ti budou hodit.
pa Monika