sobota 22. března 2008

Báječné prázdniny


Tak nám začali jarní prázdniny.
Započali jsme je asi tím,že u nás ze středy na čtvrtek spala sestřenice Kajka.

A co myslíte že jsme dělali?
Do jednoho pokoje jsme natáhli na zem ručníky a na ně jsme položily svoje vlastnoručně

vyrobené pletˇové masky.

Jedna se například skládala z čokolády,kakaa a kávy.

Takže celý pokoj byl provoněný dalekou Afrikou.

A to nám přidalo na náladě.
Já a Kajka jsme se dohodli,že budeme vzhůru až do rána.
Což se mně nepodařilo.

Takže Kajka mě každou chvíli budila a chtěla si povídat.

Přičemž jsem jí odpovídala na něco uplně jiného.

Ráno jsme se vydali do Metropole a tam jsme si každý mohl vybrat něco k Velikonocům.
Já jsem si vybrala krásnou mikinku s kočičkou Hello Kitty.
Ze čtvrtka na pátek u nás zase spala Jáji kamrádka Terka.
Takže jsme se vyblbli v bazénu stejně dobře,jako předchozí den.

A nedivte se,že jsem do postele došla jen tak tak.
Protože jsem toho večera byla ještě s tátou na squashi.

V pátek jsme šli všichni do kina.

A tedˇ je sobota a já přemýšlím,jak si zpříjemnit každou chviličku.

Tak snad mě něco napadne.

Hezký den!

Žádné komentáře: